Voor altijd in mijn hart - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Babs Eck - WaarBenJij.nu Voor altijd in mijn hart - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Babs Eck - WaarBenJij.nu

Voor altijd in mijn hart

Door: wnfbabs

Blijf op de hoogte en volg Babs

13 November 2011 | Nederland, Bergen op Zoom

Alweer twee weken geleden vertrok ik met pijn in mijn hart van Thanda en langzaam weer met beide benen op Nederlandse bodem is het tijd om dit “waar ben jij?” hoofdstuk af te sluiten. Hoewel ik er een beetje tegenop zag heb ik het met veel plezier gedaan, hoop ik dat jullie het leuk hebben gevonden, en dank ik jullie voor de vele leuke reacties. Graag wil ik jullie nog laten delen in een aantal, voor mij toch, mooie plaatjes en van deze gelegenheid gebruik maken om een aantal bijzondere mensen te bedanken.

Natascha, project manager African Impact; thank you for all the opportunities you gave us and for your great love for the people of South Africa. I read about the new project, congratulations, I know how important this is for you.

Anton, our Zulu guide; thank you for being so patient and teaching us Zulu for; go ahead chicken, cross the road! But most of all thank you for showing and sharing your knowledge, passion, love & respect for South Africa’s nature and its wildlife!

Amanda, our coordinator for the first two weeks; go ahead chicken, keep up the good work!

Rebecca, my lovely, oeps, girlfriend from England. I’ll be waiting for you with a nice cup of tea (with milk of course :)) after all you are……

Geoff, thanks for being my friend during the last two weeks although it was a bit annoying having you tapping my shoulder all the time :)!

Keri, finally a girlfriend from Canada! You made my experience even more valuable! Looking forward seeing you next year during the 4 day marches of Nijmegen.

Annie, we had a great time in Mozambique and again thank you for taking such good care of me. Hope you will find your marine dream job soon!

Bas, Carlo, Joke en Jan; veel dank voor jullie sponsoring en goede zorgen!

Mijn collega’s bij PVM die mijn werkplek versierd hadden met slingers, mooie Afrikaanse plaatjes en knuffel. Geeft een goed, welkom gevoel en maakt het stukken draagbaarder weer hele dagen in een kantoor door te brengen!

Ik heb verschrikkelijk genoten en dit speciale plekje voor altijd in mijn hart gesloten, met veel liefde en plezier zal ik aan deze tijd terugdenken. Ik heb een ontzettend mooie tijd gehad en weer veel bijgeleerd. Ik heb gelachen en gehuild, ben ongeduldig en leergierig geweest en ben me weer meer bewust hoe klein de mens is in het grote geheel maar o zo belangrijk. De mens is slechts tijdelijk een gast op deze mooie, fragiele aarde, laten we er alsjeblieft zuinig op zijn. Iedereen kan zijn/ haar steentje bijdragen. Graag sluit ik af met de inmiddels bekende slogan van het WNF ; GEEF DE AARDE DOOR en doe het op een mooie manier!

Heel veel liefs,
Babs

  • 13 November 2011 - 21:47

    Welkom Babs:

    Ooh wat heb ik genoten van je foto's en super leuke en interessante reisverhalen. Jij kunt gerust aan je eerste boek beginnen, haha.
    En....ik zal heel zuinig zijn op moeder aarde en alles wat daar bij hoort!! meen ik echt hoor.
    Dank je, dat we mee mochten genieten van jouw avontuur!!
    Groetjes Ria S.

  • 14 November 2011 - 07:42

    Joke:

    Wat een prachtig verhaal, je had het niet mooier kunnen verwoorden, trots op je!!!

  • 14 November 2011 - 09:25

    Mariella:

    Hi. Ik kijk er naar uit om je weer te zien joh. Wat een waanzinnige tijd heb jij gehad!
    Tot snel!

    (is die banaan alweer uit je oor?)

  • 14 November 2011 - 13:52

    Anouk:

    Dank je Babs, voor alle mooie verhalen en foto's !! Ik heb ervan genoten! Jij kan als geen ander ons meenemen in jouw avontuur en bewust maken van wat er op aarde speelt dmv jouw verslagen/verhalen. Respect voor wat jij doet en geeft aan mens en dier !!
    Vol verwachting wacht ik op je volgende project ! Liefs, Anouk

  • 20 November 2011 - 09:43

    Cey:

    Op naar het volgend avontuur! :-D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bergen op Zoom

Big Cat Elephant Rhino Research en Conservation

Recente Reisverslagen:

13 November 2011

Thanda Elephant herd

13 November 2011

Voor altijd in mijn hart

31 Oktober 2011

Soms zit het mee......

30 Oktober 2011

Nog maar heel even...

28 Oktober 2011

Wat een dag!
Babs

Actief sinds 26 Sept. 2011
Verslag gelezen: 717
Totaal aantal bezoekers 151068

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2013 - 22 September 2013

EHRA - Fundraising Trek September 2013

01 Oktober 2011 - 31 Oktober 2011

Big Cat Elephant Rhino Research en Conservation

Landen bezocht: