7day Northern Adventure , donderdag 5 september - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Babs Eck - WaarBenJij.nu 7day Northern Adventure , donderdag 5 september - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Babs Eck - WaarBenJij.nu

7day Northern Adventure , donderdag 5 september

Door: Babs

Blijf op de hoogte en volg Babs

07 September 2013 | Namibië, Swakopmund

Om half 9 (want dan kunnen de meisjes wat uitslapen) zullen we nog een laatste maal samen ontbijten. Dan spullen weer inpakken, was ophalen bij de receptie, kaarten op de post en nog een laatste groepfoto. We nemen daar een welgemeend hartelijk afscheid van Emanuel (onze eerste gids van de 3 dagen Sossusvlei) die we deze hele trip op ieder kampement zijn tegen gekomen met zijn eigen groep. Wat een aardige man ook met een zeer goede, aanstekelijke lach waar je direct blij van wordt. Milner brengt ons naar Villa Wiese alwaar we vrijdagavond de loopgroep en de mensen van EHRA gaan ontmoeten. Aan de poort na het uitladen van onze spullen nog wat knuffels en dan moeten ze toch echt vertrekken met nog zo’n 350km te gaan terug naar Windhoek.

Milner, Kaleb, Marie & Laura, Ian & Sandy; dank jullie wel, we hebben echt ontzettend met en van jullie genoten! See you when you see me..

Hiermee is een einde gekomen aan deze wereldse ervaring, een ervaring om nooit te vergeten. Wat hebben we veel gezien! We gaan ons voorbereiden op het volgende, 141km lopen in de dessert van Damaraland.

Liefs vanuit een soms zonnig en soms koud Swakopmund.
X!

• 08 September 2013 - 10:21

Ria:

hallo Babs en Joke wat heerlijk om jullie verhalen te lezen, zo voel ik me bijna aanwezig tussen de olifanten :-)
    Heel veel succes tijdens het het grote wandel avontuur, hoop dat dit een onvergetelijke week voor jullie gaat worden, doe voorzichtig en ik lees graag jullie vervolg verhaal.
    Liefs Ria x