Soms zit het mee...... - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Babs Eck - WaarBenJij.nu Soms zit het mee...... - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Babs Eck - WaarBenJij.nu

Soms zit het mee......

Door: wnfbabs

Blijf op de hoogte en volg Babs

31 Oktober 2011 | Nederland, Bergen op Zoom

Zondagavond (SA tijd)22.01uur 30-10-2011 Joburg

Soms zit het mee.. Waar ken ik dat van? Het was het eerste berichtje op mijn blog en het ging over mijn vertraging.. Nu, het is weer zover! Ik zit nu met anderhalf uur vertraging in Joburg met maar anderhalf uur overstaptijd in Madrid dus waar klopt er hier iets niet?! Het begon al in Durban waar we 2 uur vertraging hadden i.v.m. noodweer maar daar kon ik gelukkig de vlucht nog omboeken naar een vroegere vlucht om vooral niet onze aansluiting in Joburg te missen. Haha, als het ik niet zo zou balen zou ik heel hard lachen.

Er is geen druk! Waar is geen druk dan want de druk in mijn blaas begint toch aardig op te lopen ?! En natuurlijk heb ik eerder op de avond nog even al mijn ZAR opgemaakt aan leuke hebbedingetjes dus een lekkere bananenmuffin halen zit er ook niet in.. Gelukkig heb ik nog een heerlijk (nu wel heel zweterig) broodje meegenomen uit het vliegtuig (vooruitziende blik?) en ik zit vlak bij de toiletten dus dat is makkelijk opgelost. Snel een sanitaire stop houden dan maar eerst even proberen dit verhaal op mijn blog te krijgen. Ik zie namelijk dat er iemand ingelogd is onder PhooBear28, even kijken of ik stiekem gebruik kan maken van die verbinding.. Misschien eerst even om het hoekje kijken of PhooBear niet een onwijs grote, kwaad uitziende man is :-)

Wordt vervolgd!

Maandagmorgen 10.55uur 31-10-11 Madrid

Enfin, dat van PhooBear ging natuurlijk mooi niet door want ik had een paswoord nodig, de slimmerik! Maar nog niet uitgetypt werd er omgeroepen dat het boarden kon beginnen, ik nog even snel naar de toiletten en jawel het vliegtuig in. Deze keer zat ik om 01.30 uur lekker aan de warme maaltijd wat al een hele verbetering was met de heenweg, toen was het 04.00 uur.. Om een lang verhaal kort te maken, ik heb een nieuwe ticket voor een vlucht van 12.10 uur en zal om 14.40 weer voeten op Nederlandse bodem zetten. Hoop dat het daar zulk zonnig weer is als hier in Madrid, dat maakt de overgang wat makkelijker.


Maandagavond 23.15uur, Bergen op Zoom

Tja... Ik was er nog niet. Ook in Madrid een uur vertraging en eenmaal op Schiphol, geen bagage!Heb nog 3 uur gewacht (samen met Bas die me op kwam halen en onder het genot van een lekker hapje en een drankje was dat zeer goed te doen)want de tas was inmiddels onderweg en je kunt 'm maar hebben! Om 21.00 uur, helemaal gaar, weer thuis na een reis van 34 uur, ook weer heerlijk! Heb een lekkere warme douche genomen om het aangekoekte vuil van me af te spoelen en ga zo lekker naar bed. Hoop dat ik nu eens een nacht lekker door kan slapen, is me in Afrika niet gelukt.

Het was een fantastische reis vol nieuwe ervaringen en indrukken maar daardoor ook heel overweldigend. Moet het allemaal een plaatsje gaan geven en verwerken. Ohoh, ik voel weer een fotoboekmoment aankomen.. Als ik nu eens een weekje vakantie neem..

Liefs!

  • 01 November 2011 - 07:07

    Joke:

    Goed dat je weer heelhuids thuis bent en je meisje zal ook wel weer blij zijn geweest of heb je haar nog even bij Carlo gelaten. Ben benieuwd naar al je verhalen maar ik zal deze verslagen wel missen.xxx

  • 01 November 2011 - 10:14

    Bas:

    Welcome home :) X

  • 01 November 2011 - 14:55

    Kees:

    Och kleinigheidje met vliegen blijf je houden :-)

    Welkome thuis.


  • 01 November 2011 - 16:32

    Madelon:

    Fijn dat je weer in het mooie Bergen zit;)! Heel leuk om al je verslagen te hebben gelezen! Kijk uit naar de foto's

  • 03 November 2011 - 14:26

    Maja:

    Ha Babs,

    Welkom terug in het herfstige kikkerlandje!
    En dank je wel namens het WNF dat we - in woord en beeld - hebben kunnen meegenieten van je schitterende reis!
    Geweldig dat je die prachtige natuur zo dichterbij hebt gebracht. Nog meer reden om er met z'n allen goed voor te zorgen :-)
    Geniet lekker na, kom rustig bij en laat ons vooral weten als je weer het avontuur op gaat zoeken!

    Groetjes,

    Maja
    Community manager WBJN, WNF

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bergen op Zoom

Big Cat Elephant Rhino Research en Conservation

Recente Reisverslagen:

13 November 2011

Thanda Elephant herd

13 November 2011

Voor altijd in mijn hart

31 Oktober 2011

Soms zit het mee......

30 Oktober 2011

Nog maar heel even...

28 Oktober 2011

Wat een dag!
Babs

Actief sinds 26 Sept. 2011
Verslag gelezen: 637
Totaal aantal bezoekers 151153

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2013 - 22 September 2013

EHRA - Fundraising Trek September 2013

01 Oktober 2011 - 31 Oktober 2011

Big Cat Elephant Rhino Research en Conservation

Landen bezocht: