Nog maar heel even... - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Babs Eck - WaarBenJij.nu Nog maar heel even... - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Babs Eck - WaarBenJij.nu

Nog maar heel even...

Door: wnfbabs

Blijf op de hoogte en volg Babs

30 Oktober 2011 | Zuid-Afrika, Durban

Zondagmorgen op het vliegveld van Durban.

Tja, zo ben je reis nog aan het plannen en zo ben je alweer op de terugweg met maar een half uurtje gratis WIFI.. :-)

Het was de week van de mislukte acties en vele feestjes (soort van..). Sundowners met gin & tonic in de mist, bushdiner dat niet doorging ivm de regen, laatste gamedrive met een nieuwe gids die er pas 5 dagen is zonder radio...

Maar wat was dan wel goed/ leuk? De sundowners in de mist, een heerlijke braai met speech van de mensen die weggingen (heb ik dat weer?!), een lekker etentje in de pub gisteravond waarop ik getracteerd werd door Geoff en Keri, mijn maatjes...

Vanochtend al vroeg op voor het inpakken van de tas, laatste ontbijtje en een rondje over het afgeschermde terrein en toen 3 uur in de auto. En hier zijn we dan. Ik zal zeker nog wat in het verslag schrijven en wat foto's toevoegen dus jullie zijn nog niet van me af.

Tot heel snel! Dikke kus!

• 30 Oktober 2011 - 09:52

Bertil:

Goede reis! Tot gauw!

• 30 Oktober 2011 - 13:11

Cey:

Het kleine prinsesje kwispelt al met haar staartje ;-)
    Goede reis! X

• 30 Oktober 2011 - 18:03

Joanna En Jules:

Hi Babs, klinkt allemaal super wat jij doet.

Goede reis terug.

• 31 Oktober 2011 - 07:51

Judith:

Hoi Babs,
    Hoop dat je inmiddels een goede reis hebt gehad en weer voet op Neerlandse bodem hebt gezet! Ik kijk er naar uit je weer te zien en alle verhalen te horen!
    Nog lekker even genieten van je laatste vrije dagen, tot snel,
    x Judith

• 31 Oktober 2011 - 09:58

Bertil:

Mooie foto's. Gaaf! Ben je al thuis?

• 31 Oktober 2011 - 12:42

Kees:

Welkom thuis, Babs.

Binnenkort toch maar het glaasje witte wijn gaan nuttigen?