Vandaag is het zover! - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Babs Eck - WaarBenJij.nu Vandaag is het zover! - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Babs Eck - WaarBenJij.nu

Vandaag is het zover!

Door: Babs

Blijf op de hoogte en volg Babs

24 Augustus 2013 | Nederland, Bergen op Zoom

Vanmiddag om 15.55 uur vliegen we, Joke en ik, vanaf Brussel naar Namibië voor een mooi, vol bezoek dat volledig in het teken staat van de woestijnolifant.

Al een jaar druk met de voorbereidingen en het inzamelen van geld. Wat mag ik me gelukkig prijzen met zoveel fijne vrienden, collega's en familie die met zijn allen zo'n fantastisch bedrag hebben geschonken!! Ik heb, mede door jullie grootse aankoop van de speciale editie EHRA wijn, wat fijn dat jullie zoveel drinken :-), een mooi bedrag extra dat ik tijdens de Fundraising Trek zal overhandigen aan Hendrick en Rachel voor het speciale PEACE project. Meer daarover later.

Lieve mensen, ik ga snel nog wat doen want om 12.00uur staat de uitzwaaiploeg voor de deur die me naar Brussel gaat begeleiden en ik moet toch echt nog het een en ander doen. Zo heb je nog een jaar en zo is het nog maar een paar uur voor vertrek....

Ik heb er ontzettend veel zin en ik weet zeker dat Joke er hetzelfde over denkt. Ik hoop snel weer van me te laten horen, dan vanuit een zonovergoten Windhoek.

Hartelijke groet,
Babs

  • 24 Augustus 2013 - 09:10

    Aleida:

    Babs en Joke, een hele goeie reis! Heel veel plezier en geniet ervan, wij genieten van jullie verhalen :-)

    Groetjes
    Aleida

  • 24 Augustus 2013 - 09:33

    Prina:

    Wow Babs,

    Het klinkt super! Ik hoop dat je het super naar je zin gaat hebben!!

    Groetjes,

    Prina

  • 24 Augustus 2013 - 09:51

    Holle Bolle Gijs Uit De Efteling:

    Ha dames,

    Ziet er geweldig uit, maak er een mooie onvergetelijke trip van.
    Maar dat gaat zeker lukken daar in Afrika.

    Zal jullie volgen via deze site, dus bijhouden he.


    Have fun!!

    Grt.
    Jeroen

  • 24 Augustus 2013 - 09:57

    Bertil:

    Goede reisbegin!

  • 24 Augustus 2013 - 10:35

    Plonie:

    Lieve meiden!!

    Een hele fijne goede vlucht en ik ga jullie volgen met deze voor julle zo bijzondere reis enne genieten van alles wat op jullie pad gaat komen,ik ga vanmiddag even een slokje van de bijzondere rode wijn nuttigen hikhik, jullie zijn kanjers van collega,s!!

    Goede vlucht groetjes en veel leut met elkaar!!


    Plonie

  • 24 Augustus 2013 - 10:37

    Judith:

    Lieve Babs, Joke, Verheug me er nu al op om, onder het genot van een heerlijk wijntje :-), jullie reisverhalen te lezen. Een heel goede reis gewenst! Judith

  • 24 Augustus 2013 - 10:47

    Rianne:

    Hele goede reis! Maak er een mooi avontuur van, zet hem op! veel plezier tussen de olifanten.
    Groetjes,
    Rianne

  • 24 Augustus 2013 - 12:01

    Manja:

    Babs en Joke, goede reis, en veel plezier bij het wandelen. Groetjes Manja

  • 24 Augustus 2013 - 13:53

    Ria Graus:

    Babs en Joke, heel veel succes en ga er ook zeker van genieten meiden!!!!!

  • 24 Augustus 2013 - 14:28

    Annette:

    Hai Babs,

    Veel plezier samen met Joke, geniet er van en wandel ze!

  • 24 Augustus 2013 - 16:06

    Carlo:

    Zo ... die zijn weg! :-)

  • 24 Augustus 2013 - 16:29

    Elvira:

    Babs & Joke, onwijs veel plezier en succes in Namibië!

  • 26 Augustus 2013 - 07:41

    Marcel:

    Hoi Dames,
    heel veel plezier en succes ! Wordt ongetwijfeld een onvergetelijke reis !
    Groetjes,
    Marcel

  • 26 Augustus 2013 - 15:00

    Ria Schalk:

    He Kanjers,
    Eindelijk is het zover, jullie kunnen nu je krachten gebruiken waar je zo voor getraind hebt!
    Heel veel plezier en heel veel genieten, en ....heel veel succes!!!.
    Ik ga jullie volgen.
    Groetjes Ria

  • 26 Augustus 2013 - 17:22

    Harald:

    B&J, geniet van jullie avontuur! Benieuwd naar het volgende verhaal.
    Harald

  • 26 Augustus 2013 - 21:11

    Gaby Van Eck:

    Hey Babs en reisgenoot Joke,
    Genieten maar!!
    Groetjes Gaby

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Babs

Actief sinds 26 Sept. 2011
Verslag gelezen: 727
Totaal aantal bezoekers 151196

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2013 - 22 September 2013

EHRA - Fundraising Trek September 2013

01 Oktober 2011 - 31 Oktober 2011

Big Cat Elephant Rhino Research en Conservation

Landen bezocht: